Ro

Bagaj predat cu întârziere sau pierdut

iulie 25, 2017

Stimate Pasager,

Ne cerem scuze pentru manipularea greșită a bagajului Dvs., suntem conștienți că aceasta ar putea cauza inconveniențe.
Noi vă asigurăm că vom face tot posibilul pentru ca să beneficiați de asistență în asemenea cazuri.

În eventualitatea improbabilă că bagajul Dvs. lipsește , este deteriorat sau este predat cu întârziere,Vă rugăm să depuneți Raportul privind Neregularitatea Proprietății (PIR) în aeroportul de aterizare, în zona Bagaje Pierdute.

ATENŢIE: În cazul în care în aeroportul de aterizare nu a fost completat Raportul privind Neregularitatea Proprietății (PIR), Compania Aeriană FlyOne nu își asumă responsabilitatea pentru întreprinderea măsurilor de căutare și despăgubiri.

FlyOne va fi responsabilă pentru toate neregulile comunicate* cu privire la bagaje.

Pentru a ne ajuta să oferim soluții de rezolvare a problemelor operative, vă rugăm să ne trimiteți obligatoriu, prin intermediul formularului «Bagaje deteriorate / pierdute», în «Plângeri» din meniul de sus dosarul pierderii sau deteriorării cu următorul conținut mandatoriu:

  • Raportul privind Neregularitatea Proprietății (PIR) completat în aeroportul de aterizare unde s-a depistat pierderea sau deteriorarea.
  • Numele Dvs. și adresa permanentă.
  • Numărul de telefon.
  • Numărul zborului și data călătoriei.
  • Numărul biletului
  • Eticheta scanată din ambele părți sau eticheta originală de înregistrare a bagajului din ambele părți.
  • Poze care arată clar vizibil deteriorarea**.

Compania Aeriană FlyOne îsi asumă responsabilitatea soluționării cererii Dvs. în termenul legal

prevăzut de legislația în vigoare.

Dacă bagajul înregistrat nu sosește împreună cu pasagerul căruia îi aparține, după îndeplinirea
Raportului privind Neregularitatea Proprietății (PIR) , în conformitate cu prevederile Convenției de la Montreal, compania aeriană FlyOne își asumă responsabilitatea de căutare a bagajului timp de 45 zile, doar ulterior declarînd pierderea acestuia.

Compania Aeriană FlyOne își asumă responsabilitatea pentru despăgubirea pasagerilor în legătură cu deteriorarea sau pierderea valizelor, cuantumul acesteia fiind conformă prevederilor legislației naționale și internaționale în vigoare.

Pentru a depune dosarul de pierdere sau deteriorare vă rugăm click aici.

*Nereguli comunicate – deteriorări sau pierderi de bagaje care au fost aduse la cunoștința companiei în formă scrisă, respectînd cerințele mandatorii.

** Valabil în cazul deteriorării valizelor.

Oferte speciale de la FlyOne

Abonati-va la newsletter FlyOne si primiti stiri despre ofertele fierbinti, promotii si noutati!