Ro

Întrebări frecvente

iulie 26, 2017

În acest compartiment sunt expuse întrebările frecvente ce deseori apar la pasagerii noştri.

Unde pot găsi lista oraşelor în care zboară compania FLY ONE?

Vizitaţi pagina Harta zborurilor.

Cum pot afla despre ofertele speciale ale companiei?

Vizitaţi pagina Oferte FlyOne.

Ce semnifică taxele de aeroport?

Taxă de aeroport – înseamnă o taxă percepută în beneficiul organismului de gestionare a aeroportului şi plătită de utilizatorii aeroportului şi/sau pasagerii aerieni pentru utilizarea instalaţiilor şi serviciilor furnizate în exclusivitate de organismul de gestionare a aeroportului şi care au legătură cu aterizarea, decolarea, iluminarea şi staţionarea aeronavei, gestionarea pasagerilor şi manipularea mărfurilor.

Taxele sunt diferite: aeroportul Chişinău percepe urmatoarele taxe: taxa pentru securitate, taxa internaţionala de deservire a pasegerilor, taxa de vînzare, taxa de modernizare.

Ce înseamnă regulile tarifului?

Regulile tarifului indică condiţiile generale de transportare cât şi valabilitatea biletului, penalităţile pentru rambursare şi schimbare de data etc. specific pentru tariful selectat de Dumneavoastră.

Ce zboruri pot fi rezervate on-line?

Sînt afişate numai zborurile proprii FLY ONE (cod 5F) disponibile pentru vînzare online.
Lista de aşteptare nu este permisă de pe saitul companiei www.flyone.md

Cum platesc biletul procurat online?

Pentru plata biletului se accepta o carte de credit Visa International, Master Card International și AMEX. Costul biletului va fi debitat automat din contul dumneavoastră de credit in momentul cumpărării biletului. Plata nu se mai efectuează dacă selectaţi „Cancel reservation” în timpul sesiunii active de rezervare pe Internet.

Cum pot intra in posesia biletului?

Biletul electronic va fi trimis prin poştă electronică la adresa e-mail care a fost indicata de Dvs la întregistrare
Rugăm sa păstraţi o copie a biletului electronic pe timpul călătoriei şi să o prezentaţi în aeroport la înregistrare

Cum pot anula sau schimba datele în biletul procurat online?

Pentru a cere anularea sau schimbarea unor date în biletului procurat online pe www.airmoldova.md, rugăm să ne contactaţi [email protected].

Important: la anularea rezervării sau la solicitarea schimbării unor date vor fi reţinute penalităţi în conformitate cu regulile tarifului.

Care este rata de conversie aplicata la achitarea cu cardul la procurarea biletelor pe site?

In cazul achitarii cu cardul de credit pe site-ul companiei, conversia va fi efectuata la cursul stabilit de catre banca – emitenta. Pentru a afla cursul aplicat, va rugam sa luati legatura cu banca emitenta a cardului pe numarul de telefon indicat pe versoul cardului.

Este posibil să procur bilet online de pe site-ul Dvs. la cursa charter?

Nu este posibil. Pe site-ul companiei puteţi procura bilete de avion doar la cursele regulate.

Dacă am procurat un bilet tur retur, însă nu a fost posibilă utilizarea primului segment de zbor, în acest caz se permite utilizarea segmentului de retur?

Dacă aţi cumpărat un bilet tur retur, (de exemplu Chişinau- Moscova-Chişinău) şi nu aţi utilizat primul segment de zbor ( adică Chişinau- Moscova), atunci rezervarea Dvs. pentru retur va fi anulată în comformitate cu politica companiei.Consecutivitatea utilizării segmentelor de zbor trebuie strict respectate conform itinerarului indicat in biletul Dvs. Ca urmare Dvs. Nu puteţi utiliza segmentul de retur.

Este posibil să procur de pe site-ul Dvs. bilete de avion pentru o grupa de pasageri?

Numarul maxim de pasageri într-o singură solicitare pentru cumpărarea biletilor online este de 6 persoane. Dacă doriţi să procuraţi bilet de avion pentru un grup mai mare, dumneavoastră aveţi nevoie sa efectuaţi mai multe tranzacţii de plata.

În cazul în care îmi planific să călătoresc împreună cu copilul meu mai mic decît 2 ani, pot solicita un loc separat?

Da, este posibil. În momentul rezevării biletului de avion este necesar să indicaţi, categoria de virstă a copilului “copii de la 2 la 12 ani”. Astfel biletul de avion va fi emis în conformitate cu reducerea tarifului respectiv aplicată acestei categorii de vărstă.

Pot să procur bilet online separat copilului meu, biletul meu fiind deja procurat?

Din păcate nu este posibil să cumparaţi biletul de avion doar pentru un copil mai mic de 12ani, în acest caz Dvs. trebuie să Vă adresaţi pe adresa de e-mail: [email protected] sau la oficiile directe de vinzari ale companie FLY ONE.

Este posibil să procur bilet online de pe site-ul Dvs pentru minori neînsoţiţi?

Biletele pentru minori neînsoţiţi nu pot fi procurate pe internet, deoarece aceast serviciu presupune îndeplinirea unor formalităţi suplimentare ce nu pot fi efectuate online.

Este posibil să procur bilet pe site-ul Dvs. la cursă internaţională, dacă încă nu am viză în paşaport pentru ţara de distinaţie?

În cazul în care biletul de avion a fost procurat online pe site-ul companiei FLY ONE, dar pasagerului i-a fost refuzat viza de intrare în ţară de destinaţie, rambursarea biletului de avion se efectuiaza în conformitate cu regulile tarifului aplicat.

Vă atragem atenţia, că nu toate tarifele permit rambursarea biletului de avion.Vă rugăm să citiţi cu atenţie regula tarifului aplicatla procurarea biletului de avion de pe site-ul companiei.

Vă atragem atenţie că compania aeriană nu este responsabila pentru lipsa de documente necesare pentru călătorie.Vă rugăm din timp să vă asiguraţi că toate documentele necesare pentru călătorie sunt în regulă, ca urmare să respectaţi legile, reglementările sau ordinele în vigoare în orice stat de plecare, de destianţie sau survolat.

Poate fi perfectat biletul deja cumpărat pentru o alta pesrsoana?

În confirmitate cu regulile companii aeriene re-emiterea biletului de avion a unei persoane pentru o altă persoană este strict interzisă. În acest caz, este necesară rambursarea biletului de avion, în conformitate cu condiţiile specificate în regula tarifului aplicat. Vă atragem atenţia, că nu toate tarifele permit rambursarea biletului de avion.

Informaţia utilă privind regula tarifului, Dvs. o puteţi solicita de la agent în momentul procurării biletului de avion. În cazul în care Dvs. procuraţi biletul de avion in regim online, Vă rugăm să citiţi cu atenţie regula tarifului aplicat.

Pentru informatii suplementare Dvs. puteţi să ne contactaţi la adresa de e-mail [email protected].

De ce documente am nevoie pentru a trece înregistrarea la cursele companiei FLY ONE?

Pentru a trece înregistrarea la cursele companii aeriene FLY ONE aveţi nevoie de un bilet şi un paşaport cu viză în ţara de destinaţie. Informaţii despre asigurarea medicală o puteţi obţine sunînd la ambasada ţării în care doriţi să plecaţi.
Atenţie: în anumite situaţii pentru efectuarea zborului este nevoie de permisiunea medicului.

Cum pot să mă înregistrez la cursă?

Înregistrarea la cursă poate fi efectuată în 2 modalități:

  • În ziua zborului, la ghișeul de înregistrare a cursei în aeroport
  • Online, gratuit cu 24 ore înainte de zbor, pe pagina web a companiei, în compartimentul Web Check-in.

Cum se face înregistrarea la cursă în aeroport?

Înregistrarea la cursele Fly One în aeroport se face la ghișeele de înregistrare, numărul cărora este anunțat în ziua zborului, la aeroportul de plecare.
Înregistrarea la cursele Fly One la ghișeele de înregistrare în aeroport se deschide cu 2 ore și se închide cu 40 minute înainte de zbor.

IMPORTANT!!!
Pentru biletele emise conform unor tarife ale Fly One va fi percepută o taxă pentru înregistrarea la cursă (“Check-in fee”). Această taxă poate fi achitată la înregistrare, la agențiile autorizate și reprezentanțele companiei sau în momentul procurării biletului pe site-ul oficial al companiei (www.flyone.md). Cu toate acestea, în cazul în care pasagerul urmează procedura de web check-in, menționată mai sus, la ghișeele de înregistrare din aeroport nu se va percepe taxa pentru înregistrare la cursă.
Mai multe informații despre Taxa Pentru Înregistrare pot fi găsite aici.

Care sunt avantajele Web Check-in?

  • Înregistrarea la rută din birou sau de acasă;
  • Poți selecta locul în aeronavă;
  • Poți imprima tichetul de îmbarcare din timp; Înregistrarea la ghișeu în aeroport nu este obligatorie;

Cum pot face Web Check-in?

Serviciul Web Check-in poate fi efectuat de către pasageri pe pagina web a companiei, urmînd link-ul dat.

Pentru care destinații este disponibil Web Check-in?

Lista orașelor, din care este disponibil Serviciul Web Check-in poate fi găsită aici.

Cu cît timp înainte de zbor pot face Web Check-in?

Web Check-in se deschide cu 24 ore și se închide cu 4 ore înainte de zbor.

Care sunt etapele Web Check-in?

Sunt 4 etape pentru a trece Web Check-in:
Etapa 1: Condițiile înregistrării on-line
Etapa 2: Căutarea pasagerului
Etapa 3: Înregistrarea la rută
Etapa 4: Tichet de îmbarcare
Mai multe detalii

Sunt acceptate femeile însărcinate la bordul aeronavei companiei FLY ONE?

Compania FLY ONE, acceptă, la bordul aeronavei, femeile însărcinate cu stadiul sarcinei nu mai mare de 32 de săptămâni. La înregistrare, înainte de plecare, va trebui să prezintaţi un certificat de la medicul dvs., în care va fi constatat faptul precum că puteţi efectua zborul fără a aduce daune sănătăţii dvs. şi a fătului. Acest certificat trebuie să fie eliberat nu mai devreme de 72 de ore înainte de plecare.

Poate copilul meu zbura cu FLY ONE neînsoţit?

Copiii, pe cursele companiei FLY ONE, pot efectua zboruri fiind atît însoţiţi cît şi neînsoţiţi. Mai multe detalii puteţi afla pe pagina Minori neînsoțiți (UMNR).

Pot lua cu mine, la bordul aeronavei, animale domestice?

Cânii şi pisicile pot fi transportaţi numai după acordul preventiv al companiei aeriene. Transportarea animalelor domestice se efectuează în containere speciale şi numai în salonul aeronavei. Mai multe detalii puteţi afla aici.

Pot să i-au cu mine un cărucior pentru copii de tip umbrelă?

Puteţi lua un cărucior pentru copii de tip umbrelă. Căruciorul nu va fi predat la bagaje la inregistrare, dar numai după ce ajungeţi la rampa avionului. Transportarea căruciorului este gratisă şi greutatea lui nu este inclusă în normele bagajului gratuit.

Ce dispozitive electronice pot utiliza la bordul aeronavei?

Dispozitivele electronice aşa ca telefoane mobile, CD şi DVD player, televizoare portative, radiourile etc. pot avea efecte negative asupra sistemului de zbor. Va rugăm să evitaţi folosirea acestora în timpul zborului.

Pot să fumez la bordul aeronavei comapniei FLY ONE?

Scopul principal al companiei aeriene FLY ONE este grija pentru securitatea, sănătatea şi confortul pasagerilor. Pentru crearea unui spaţiu ecologic curat în saloanele aeronavelor, toate cursele companiei (atît regulate cît şi charter) sunt declarate nefumătoare.

Ce inseamna Stop Tehnic?

Aterizare pe un aeroport suplimentar care nu presupune debarcarea pasagerilor şi/sau bagajelor.

Oferte speciale de la FlyOne

Abonati-va la newsletter FlyOne si primiti stiri despre ofertele fierbinti, promotii si noutati!