My Booking

noiembrie 22, 2017

My Booking – este un instrument comod de a efectua careva modificări sau a anula rezervarea, dar și procurarea serviciilor adiționale ale Companiei FlyOne.

Compania propune pasagerilor săi oportunitatea de a se folosi de noul serviciu on-line, comod și simplu la utilizare,My Booking, ce poate fi găsit pe pagina principală a Companiei Aeriene www.flyone.md
My Booking este o modalitate comodă nu doar pentru procurarea serviciilor adiționale ale Companiei FlyOne, dar și pentru efectuarea modificărilor în rezervarea pasagerului sau a anulării rezervării propriu-zise.

Procurarea serviciilor adiționale ale Companiei FlyOne (achitarea bagajului de cală ce nu este inclus în bilet, alegerea locului la bordul aeronavei cu achitarea unui cost adițional, comandarea meniului special „FLY MENU”, achitarea serviciului „Serviciul de garanție a călătoriei”) în My Booking eeste disponibil pentru:

  • Pasagerii care au procurat biletele pe site-ul oficial al Companiei Fly One, www.flyone.md, care au achitat atât prin intermediul cardului bancar, cât și cu utilizarea sistemului electronic de plată QIWI.
  • Pasagerii care au procurat bilete prin intermediul agențiilor (atât în oficiile acestora, cât și pe site-urile lor) atât în Republica Moldova, Federația Rusă, cât și în alte țări, cu condiția că aceste bilete au fost emise prin intermediul GDS Sirena-Travel.
  • În prezent, modificarea datei zborului pe My Booking în biletul deja emis, este posibilă doar pentru pasagerii care au procurat bilete pe site-ul oficial al Companiei FlyOne, www.flyone.md, și care au efectuat plata prin intermediul cardului bancar. Pentru biletele procurate pe site-ul Companiei, www.flyone.md, a căror plată a fost efectuată prin intermediul sistemului electronic QIWI, modificarea datei zborului nu este posibilă deocamdată.

    Anularea rezervării biletului în My Booking este disponibilă în prezent doar pentru pasagerii care au procurat bilete pe site-ul oficial al Companiei FlyOne, www.flyone.md, care au achitat atât prin intermediul cardurilor bancare, cât și prin intermediul sistemului electronic de plată QIWI. Procedura returnării, indiferent de modalitatea prin care a fost efectuată plata, este în totalitate automatizată, dar, în unele cazuri, pasagerului i se solicită prezentarea unor informații suplimentare – despre care pasagerul se informează la Serviciul „Customer Service” al Companiei FlyOne.

    Pentru pasagerii care au procurat bilete la agenții (atât în oficiile acestora, cât și pe site-urile lor) atât în Republica Moldova, Federația Rusă, cât și în alte țări, cu condiția că aceste bilete au fost emise prin intermediul Sistemului GDS Sirena-Travel, procedura de efectuare a returnării în My Booking este imposibilă. În conformitate cu condițiile de transportare ale Companiei FlyOne, returnarea se efectuează doar la locul procurării biletului. În acest caz, în My Booking sse efecuează doar anularea automată a locurilor, dar însuși returul – nu.

    Oferte speciale de la FlyOne

    Abonati-va la newsletter FlyOne si primiti stiri despre ofertele fierbinti, promotii si noutati!