Ro

My Booking

septembrie 18, 2017

My Booking – un instrument comod de a efectua careva modificări sau a anula rezervarea, dar și procurarea serviciilor adiționale ale Companiei Fly One.

Compania Fly One propune pasagerilor săi de a se folosi de noul serviciu on-line comod și simplu în utilizare, My Booking, ce poate fi găsit pe pagina pringipală a Companiei Aeriene www.flyone.md
My Booking – o modalitate comodă nu doar pentru procurarea serviciilor adiționale ale Companiei Fly One, dar și pentru efectuarea modificărilor în rezervarea pasagerului sau a anulării rezervării propriu-zise.

Procurarea serviciilor adiționale ale Companiei Fly One (achitarea bagajului de cală ce nu este inclus în bilet, alegerea locului la bordul aeronavei cu achitarea unui cost adițional, comanda meniului special ”FLY MENU”, achitarea serviciului ”Serviciul de garanție a călătoriei”) în My Booking este disponibil pentru:

  • Pasagerii care au procurat biletele pe site-ul oficial al Companiei Fly One www.flyone.md ce au achitat atît prin intermediul cardului bancar, cît și prin intermediul sistemului electronic de plată QIWI.
  • Pasagerii care au procurat bilete prin intermediul agențiilor (atît în oficiile acestora, cît și pe site-urile lor) atît în Republica Moldova, Federația Rusă cît și în alte țări, cu condiția că aceste bilete au fost emise prin intermediul GDS Sirena-Travel.
  • În prezent, pentru modificarea datei zborului pe My Booking în biletul deja emis este posibil doar pentru pasagerii care au procurat bilete pe site-ul oficial al Companiei Fly One www.flyone.md și care au efectuat plata prin intermediul cardului bancar. Pentru biletele procurate pe site-ul Companiei www.flyone.md plata cărora a fost efectuată prin intermediul sistemului electronic de plată QIWI, modificarea datei zborului în prezent nu este posibilă.

    Anularea rezervării biletului în My Booking este disponibilă în prezent doar pentru pasagerii care au procurat bilete pe site-ul oficial al Companiei Fly One www.flyone.md care au achitat atît prin intermediul cardurilor bancare, cît și prin intermediul sistemului electronic de plată QIWI. Procedura returnării, indiferent de modalitatea prin care a fost efectuată plata, este în totalitate automatizată, dar în unele cazuri, pasagerului i se solicită prezentarea cărorva informații suplimentare – despre care pasagerul se informează la Serviciul ”Customer Service” al Companiei Fly One.

    Pentru pasagerii care au procurat bilete la agenții (atît în oficiile acestora, cît și pe site-urile lor) atît în Republica Moldova, Federația Rusă cît și în alte țări, cu condiția că aceste bilete au fost emise prin intermediul Sistemului GDS Sirena-Travel, procedura de  efectuare a returnării în My Booking este imposibilă. În conformitate cu condițiile de transportare a Companiei Fly One, returnarea se efectuează doar la locul procurării biletului. În acest caz, în My Booking se efecuează doar anularea automată a locurilor, dar însuși returul nu.

    Oferte speciale de la FlyOne

    Abonati-va la newsletter FlyOne si primiti stiri despre ofertele fierbinti, promotii si noutati!