Ro

Reguli de comportament

mai 25, 2017

Nivelul înalt de deservire al pasagerilor, securitatea persoanelor la bord, a membrilor echipajului, dar şi a aeronavelei sunt scopul strategic şi preocuparea continuă ale Fly One. Prin urmare sunt instituite anumite reguli de comportament, elaborate în baza recomandărilor organizaţiilor internaţionale, ce vor contribui la atingerea acestui scop.

Într-u respectarea acestor politici interne şi ale regulilor de comportament, în timpul curselor aeriene sau înaintea acestora, managementul companiei va apela la următoarele politici:

  • a nu lăsa fără consecinţe nici o încălcare a regulilor de comportament de către pasageri, toleranţă zero. (Aplicarea Zero Tollerance Policy);
  • a pune la dispoziţia personalului de deservire la sol, dar şi a celui navigant, drepturi şi împuterniciri, necesare pentru prevenirea încălcării regulilor de comportament;
  • a asista organele de drept în atragerea la răspundere a contravenientului şi aplicarea sancţiunilor corespunzătoare.

Pasagerii au dreptul să:

  • solicite acordarea serviciilor disponibile pentru cursa de zbor, la bordul aeronavei căreia se află pasagerul

Pasagerii sunt obligaţi:

  • să îndeplinească necondiţionat cerinţele echipajului;
  • să îndeplinească întocmai măsurile de securitate, disciplină şi ordine.

Pasagerilor li se interzice:

  • să creeze situaţii, care ar putea pune în pericol securitatea zboruşlui, viaţa şi integritatea corporală a pasagerilor şi a membrilor echipajului, să insulte verbal sau să atace fizic pasagerii sau membrii echipajului;
  • să consume băuturi alcoolice, înafară de cele servite la bordul navei;
  • să utilizeze echipamentul de salvare fără indicaţiile corespunzătoare ale echipajului;
  • să folosească dispozitivele electronice şi mijloacele de comunicare în timpul rulării, decolării şi aterizării aeronavei;
  • să deterioreze bunurile companiei şi să le scoată de la bordul navei;
  • să fumeze la bordul navei.

În cazul încălcării cerinţelor reflectate în prezentul regulament, legislaţia aeriană naţională şi internaţională, precum şi «Regulile de comportament ale pasagerilor» ale Fly One prevăd posibilitatea aplicării următoarelor sancţiuni:

  • Să întrerupă servirea băuturilor alcoolice pasagerilor ce se află în stare de ebrietate şi să confişte pe durata zborului băuturile alcoolice deţinute de aceştia;
  • Să debarce pasagerul-contravenient în cel mai apropiat punct de aterizare. În cazul unei aterizări neplanificate, pasagerul vizat va achita prejudiciile materiale aduse companiei Fly One în urma unei aterizări forţate, rezultate în urma comportamentului inadecvat al pasagerului;
  • Să predea pasagerul conflictuos organelor de drept indiferent de ţara în care se aterizează;
  • Să ceară recompensarea daunelor materiale cauzate companiei aeriene în urma deteriorării bunurilor acesteia de către pasager;
  • Să anuleze contractul de transport, fără compensarea cheltuielilor şi să introducă interdicţia de a mai utiliza serviciile companiei aeriene de către pasagerul vizat;

Compania Fly One îşi rezervă dreptul să refuze în transport, pasagerul sau actele căruia nu corespund legilor, regulilor, ordinelor, cerinţelor sau condiţiilor în vigoare.

Important de reţinut! Navele aeriene, aflate la sol, se subordonează legilor ţării pe teritoriul căreia se află aeronava. Legile ţării în care a fost înregistrată aeronava, se aplică la bordul acesteia doar în timpul zborului!

Oferte speciale de la FlyOne

Abonati-va la newsletter FlyOne si primiti stiri despre ofertele fierbinti, promotii si noutati!